Geen producten (0)

Vraag & Antwoord

  • Hoe worden jullie pakketjes verzonden?
    Onze sokken pakketjes worden verzonden per post (Post NL/DHL), kleinere pakketten door de brievenbus en grotere pakketten door de pakketservice.
  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
    Via ‘contact’ kunt u uw gegevens achterlaten en uw vraag stellen. Wij proberen zo snel als mogelijk contact met u op te nemen via e-mail of telefoon.
  • Welke maten verkopen jullie?
    Wij verkopen maat 16 – 46. Echter kunnen wij wel grotere maten bestellen op aanvraag, sokkenkeuze beperkt. We hebben in het menu verschillende kopjes: babysokken, kindersokken, damessokken, herensokken en unisex. Hieronder staan subcategorieën en () staan de maten die beschikbaar zijn, bijvoorbeeld: (35 t/m 46). Klik bij de sokken de juiste maat aan, bijvoorbeeld maat 35-38 / 39-42 of 43-46.
  • Wanneer heb ik gratis verzenden?
    Vanaf €25,- is het gratis verzenden.
  • Hebben jullie weleens korting/acties?
    Jazeker, houd onze social media in de gaten en mis niks!

    Instagram: het_sokkenparadijs
    Facebook: het sokkenparadijs
  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Wij streven ernaar om de bestellingen binnen 3-5 werkdagen bij u te laten bezorgen. Echter zijn wij wel afhankelijk van de post.
  • Kan ik mijn pakketje volgen?
    Ja, bij uw bestelling krijgt u per e-mail een track en trace code toegestuurd van de Post NL/DHL. Zo kunt u uw pakketje volgen.
  • Ik twijfel over sokken en zou graag wat advies willen, wat kan ik doen?
    Neem contact met ons op en we helpen graag!
  • Ik heb sokken besteld, maar het is de verkeerde maat/niet wat ik verwacht had, wat nu?
    Stuur ons een e-mail met: naam artikel/factuurnummer en kenmerk. (staat op de factuur) U mag de artikelen binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, mits: in oorspronkelijke staat, in verpakking, niet gebruikt en bij Het Sokkenparadijs gekocht zijn. Als wij de sokken in goede staat hebben ontvangen, storten we binnen 14 dagen het artikelbedrag, zoals vermeld op de factuur, terug. Gaat het om de gehele bestelling, dan krijgt u de gehele factuur inclusief verzendkosten, teruggestort. (Enkel de retourkosten van uw huis naar Het Sokkenparadijs, zijn voor uw eigen rekening)
  • Hebben jullie een bezoekadres?
    Nee, enkel online.
  • Staan jullie weleens op een braderie?
    Ja, we staan op diverse braderieën/bioscopen. Zo hebben we gestaan op:
  • Zomermarkt Bladel
  • Voorstraat Noord Festival Dordrecht
  • Ladiesnight bioscoop Landvast Alblasserdam
  • Ladiesnight bioscoop Pathé de Kuip Rotterdam

 

  • Sponsoren jullie ook sokken?
    Leuk! We helpen graag mee aan goede doelen. Echter kunnen wij niet aan alle verzoeken deelnemen. Wij krijgen veel aanvragen om sokken te sponsoren. In enkele gevallen gaan we hierin mee.
  • Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
    Wat vervelend dat u ergens niet tevreden over bent, neem contact met ons op en we gaan kijken naar een oplossing.

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook Twitter